e-poslovanje u poljoprivredi
U okviru Smart Village-a iz Knežice planiramo pokretanje i testiranje različitih poslovnih modela kako bismo pomogli lokalnim poljoprivrednicima i proizvođačima da unaprijede svoje poslovanje kroz digitalne tehnologije. Sektor za Digitalizaciju poslovanja i marketing posvećen je istraživanju tržišta, promociji i brendiranju lokalnih proizvoda, kao i razvoju poslovnih rješenja koja odgovaraju savremenim izazovima u poljoprivredi.
Razvoj poslovnih modela
Kroz implementaciju pilot-projekata, planiramo testirati različite poslovne modele koji će omogućiti poljoprivrednicima bolje tržišne pozicije. Neki od modela koje planiramo uključiti su:
- Pretplatnički model (Subscription model)– Poljoprivrednici će moći nuditi svoje proizvode putem pretplata, čime se obezbjeđuje stabilan prihod i kontinuirani odnos sa kupcima.
- Freemium model– Ovaj model omogućava korisnicima pristup osnovnim uslugama besplatno, dok naprednije funkcionalnosti dolaze uz određenu cijenu, pružajući fleksibilne opcije za korisnike.
- Marketplace model– Stvaramo onlajn platformu koja okuplja lokalne proizvođače i omogućava im zajedničku ponudu proizvoda, što povećava dostupnost i vidljivost na širem tržištu.
Usluge e-poslovanje
Prezentacija proizvoda i brendiranje
Poseban akcenat stavljen je na razvoj brendova i promociju proizvoda iz Potkozarja, kombinovanjem vizuelnih elemenata i multimedijalnih sadržaja. Planiramo korišćenje izložbeno-prodajne infrastrukture za fizičku prezentaciju proizvoda, kao i digitalnih platformi za povećanje prepoznatljivosti i privlačnost proizvoda lokalnih proizvođača.
Istraživanje tržišta, SEO, CRM, e-prodaja
Naša podrška proizvođačima uključuje istraživanje tržišta i analizu potreba kupaca. Ovaj pristup omogućava bolje pozicioniranje proizvoda, optimizaciju prodajnih strategija i proširenje prisustva na tržištu.
Prezentacija kroz izložbeno-prodajnu infrastrukturu
Kroz uspostavljanje izložbeno-prodajnih prostora u okviru Smart Village-a u Knežici, lokalni proizvođači dobijaju priliku da na licu mjesta predstave svoje proizvode, uspostave direktan kontakt sa potrošačima i dodatno unaprijede prodajne strategije. Ovi prostori doprinose boljoj vidljivosti proizvoda i stvaranju vjerne baze kupaca.